szybka i skuteczna obsługa klienta
Show MenuHide Menu

Category Archives: helpdesk

Nowoczesne oprogramowanie „helpdesk” do prowadzenia serwisu internetowego

29 maja 2018

50274img_1

Czym jest oprogramowanie do prowadzania serwisu? W ostatnich latach internet stał się jednym z najpoważniejszych środowisk, w którym decydujemy się na prowadzenie działalności. Wiadomo, ze założenie serwisu wymaga nakładu olbrzymiej pracy, jednakże nie możemy zapomnieć o zainstalowaniu wszelkiego typu programów ułatwiających prowadzenie i obsługę serwisu. Jednym z najczęściej polecanych oprogramowań jest helpdesk. Decydując się na taki a nie inny program zyskuje się bardzo wiele możliwości oraz dodatkowy czas, który możemy przeznaczyć na rozwój własnej działalności. read more …

Charakter pracy w helpdesk

29 maja 2018

helpdesk_1

W dzisiejszych czasach coraz więcej osób szuka pracy. Wiadomo, ze niedawny kryzys gospodarczy odcisnął swoje piętno na niemal wszystkich Polakach, ale i również na ludności całego świata. Szukając pracy dla siebie przede wszystkim musimy przeanalizować swoje możliwości i umiejętności. Dzięki temu możemy się dowiedzieć, że praca w helpdesk jest naszym wymarzonym zajęciem. Pracą, dzięki której będziemy mogli się rozwijać, a także doskonalić swoje umiejętności czy nabywać nowe doświadczenie. read more …

Indywidualne traktowanie każdej sprawy przez helpdesk

29 maja 2018

46354480

Biura świadczące pomoc i udzielające informacji klientowi w konkretnej sprawie są u nas praktycznie na porządku dziennym. Fachowa ich nazwa to nic innego jak helpdesk. Wewnątrz firmy często tworzy się również sekcje i działy o tej nazwie. Specjalizacja grup pracowniczych pomaga wykrystalizować ich zadania, przez co będą oni mogli działać w sposób bardziej efektywny. Będzie to korzystne zarówno dla samego pracownika, jak i dla samej firmy. read more …

Helpdesk to szybka i skuteczna pomoc w małych i dużych sprawach

29 maja 2018

helpdesk

nokia6300.pl

Biura świadczące pomoc i udzielające informacji klientowi w konkretnej sprawie są u nas praktycznie na porządku dziennym. Fachowa ich nazwa to nic innego jak helpdesk. Wewnątrz firmy często tworzy się również sekcje i działy o tej nazwie. Specjalizacja grup pracowniczych pomaga wykrystalizować ich zadania, przez co będą oni mogli działać w sposób bardziej efektywny. Będzie to korzystne zarówno dla samego pracownika, jak i dla samej firmy. read more …

Wyspecjalizowany helpdesk receptą na problemy w firmie

29 maja 2018

helpdesk_bg

W dzisiejszych czasach rozwój nowych technologii owocuje powstawaniem coraz to nowych terminów, które oznaczają specjalistyczne zabiegi, czy usługi, świadczone na rzecz klienta. Pojęcie helpdesk, które pojawiło się we współczesnym języku dość niedawno wciąż niewiele mówi statystycznej osobie o jego znaczeniu. read more …

Wysokie standardy i głęboka specjalizacja helpdesk

29 maja 2018

hd_helpdesk_big

Działy utworzone w poszczególnych firmach mają ściśle sprecyzowane zadania, dzięki czemu przedsiębiorstwo może znacznie dokładniej zajmować się niektórymi sprawami. W takim celu powstaje dla przykładu helpdesk, w którym pracownicy są odpowiedzialni nie tylko za samo przyjmowanie zgłoszeń od klienta, ale także rozwiązywanie zaistniałych problemów. read more …

Należyta i kulturalna obsługa klienta przez helpdesk

29 maja 2018

otrs_helpdesk_24

Zarówno duże jak i małe przedsiębiorstwa chcąc stworzyć odpowiednie specjalizacje wewnątrz firmy decydują się na stworzenie działów zajmujących się konkretnymi problemami oraz zgłoszeniami. Taki zabieg pozwala na grupowanie danych problemów i zwiększenie efektywności ich rozwiązywania. read more …